Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

lørdag den 30. november 2013

Dagen før dagen

Så er det imorgen at pakkekalenderen skal hænge klar, med små hyggelige gave. Nulle har en pakkekalender som min mor broderede til hans første jul og den bliver brugt år efter år ;0)   Men hvad er og skal/kan en pakkekalender indholde? Hos os er en pakkekalender med små gaver, det vil sige gaver til 20 -30 kr stykket, jeg har det sådan at en pakkekalender er lidt ekstra julehygge og skal derfor kun indholde små hygge gaver... I år kan man jo gøre lidt klar til skolestarten næste år, så den kommer nok til at indholde blyanter, viskelæder osv. Syntes det er mega med traditionerne og er meget hyggelig med alle de små gaver ;0) og til den pris, kan de fleste være med og  desuden bliver ungerne heller ikke forvent med at de kun skal have store dyre gaver hele måneden.. ;0/ kan simpelthen ikke have at børn skal have store/dyre gaver i pakkekalender. Vi prøvede sidste år at et par gave viste sig at være den del dyre og resten af pakkekalenderen var ødelagt ;0( nulle synes at alle de andre gaver var små og kedelige ;0( så er meget spændt på hvordan det kommer til at gå i år ;0)  jeg GLÆDER mig så meget til juleglæde og hygge i år ;0) 

1 kommentar:

  1. Det må da være et man kalde et luksusproblem , at et par gaver var for gode.Hvis det virkelig er tilfældet, at det sådan "går dig på", må du jo meddele vedkommende at du ikke er interesseret i gaver fra denne side! Sorry. Kan sgu ikke se problemet!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails