Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

fredag den 14. maj 2010

Rasmus Seebach koncerten




Så fik jeg oplevet Rasmus Seebach live.... Og hold da fast, hvor er han bare super.... Man er ikke i tvivl om at han elsker at synge og skrive sine tekster...... Han er bare vildt god og man får sådan lyste til bare at lytte til ham... tror at der er vanvittigt mange historier og jeg må indrømme at jeg venter min længsel på flere fede tekster fra ham..


Og som kronen på værket, sluttede han selvfølgelig af med Disco Tango, som hans farmand Tommy vandt melodi grand prix tilbage i 1979, Det var lidt sejt, selvom hårene lige rejste sig på armen et øjeblik...
Og ja i skal da høre den, den er ikke i den bedste kvalli... men jeg er sikker på i vil føle det sammen som jeg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails