Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 16. maj 2010

En ganske særlig dag idag


Ja dagen idag endte med at blive noget ganske særligt...

Min lille Nullermand har for første gang sat sig på potte og tisset... Hov moar!!!!! hva det???? og ja jeg blev jo helt skør.. og inden jeg så mig om satte han sig igen og leverede en stor tissetår :0)


Tænk at min lille Nullermand er blevet så stor!!! 2 år og 3 måneder og kan tisse på potte........ Hvad bliver det næste, barbering sammen med farmand???


Det er så vildt at opleve ens lille barn lærer noget så stort og man glemmer lidt at det endtligt er lige så stort, at de begynder at tale og udtale ord rigtigt. Vi har faktisk også idag oplevet at Nullermanden fortalt i brudstykker, noget som han må have drømt i sin eftermiddags lur... det var bare så skægt for han fortalte og alligevel virkede det som om at han var lidt rundtosset og et eller andet sted godt vidste, at det var noget skørt noget han fortalte og det endte også med et grineflip fra os alle 3

2 kommentarer:

  1. Ihh... Hvor jeg har det på samme måde. Det var så stort hver gang Petra lavede noget helt nyt.

    Og der kommer bare mere og mere af det.

    Knus Grith

    SvarSlet
  2. Det er bare sådan en dejlig alder, hvor der åbner sig en helt ny verden. Kan sagtens huske det fra mine egne to piger, og jeg blev pave stolt hver gang de kunne noget nyt. Nyd det, for inden man får set sig om er de store.
    Kh Birthe

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails