Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

mandag den 10. maj 2010

Møde på riget

Så fik vi været til møde på riget langt om længe..
Og det ser ud til at Nullermanden forløbigt ikke skal opereres men i stedet for vil de sprøjte noget "gift" ind i hans knude som vil gøre at den visner... Så det er jo fint.... Vi har været meget bekymret over at det skulle have været en operation da der ville være en risiko for at han ville få nedsat førlighed i armen, så der er bare super at vi ikke skal tænke på det mere...
Men nu sidder jeg jo så og tænker at de vil sprøjte "gift" ind i min lille Nullermand, ind i hans blodåre........ og hvordan er det lige at de er sikre på at det løber den rigtige vej og kun bliver ude i knuden og ikke løber ind i kroppen????? For den dør/visner jo og bliver til et smertefuldt sår istedet inden for få timer!!!!!!!!
Tror jeg vil stoppe skriveriet nu og gå ud og tage en stor mundfuld KOLD luft og clear hovedet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails