Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 9. maj 2010

Mor´s dag

Så blev det tid at forkælelse :0) Og som altid fine gaver :0)
Jeg har længe gået og ville finde mig en ny og afslappende hobby og jeg har ladet mig inspirere af nogle super krea mennesker i denne blogger verden, nemlig Pralerier og Busters Mors Verden :0) Og min Nullermand og Supermand har lyttet.. hi hi Så garn, hæglenåle og flere opskrifter :0)
Og denne fine Rhododendron, som jeg har sat i en stor potte, for at den skal være nem at flytte med, hvis og når huset bliver solgt :0)

Tak for fine gaver :0)

2 kommentarer:

  1. Må indrømme at jeg bliver helt flov men samtidig meget stolt over at blive nævnt i et indlæg som dette. Mange tak :) Hvordan gik det med den elefantvejledning jeg sendte dig for nogle mdr siden?

    SvarSlet
  2. Hi hi Du skal bare være stolt.. :0) Og jeg er i fuld gang, men som du nok kan se på mine få indlæg... Så er der bare så meget møg om ørene på mig, vi skal sælge hus, skal indlægges igen med min søn og så har jeg desværre igen mine tanker på min familie da der igen er fundet arrig kræft hos 2 personer... så æv jeg når ikke alt det jeg gerne vil... for jeg har jo osse lige min lille tøjshop, ved siden af mit receptionist job hi hi så lidt travlt.... :0) men et kig forbi dig er lige som at starte motoren hi hi

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails