Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

lørdag den 7. maj 2011

Lækkerier til haven

Æbletræet er så flot for tiden, det står med blomsterknopper ;0)
Dagen idag har vi brugt i børnehaven.. :0) det skulle maler og laves en masse lækkert til børnene og da vi endelig var færdig, så skulle vi lige tjekke om min mor nu også var ok... Hun har været så uheldig at få et træ i hovedet, men stædig som den familie nu engang er så vil hun jo ikke tjekkes på skadestue eller noget.... gggrrr men hun var ok, havde dog en kæmpe bule og hul/sår i hovedbunden.... Hold da helt op hvor kan man blive sur når man skal debatere med en der er lige så stædig som en selv... Efterfølgende spiste vi sammen med vores super venner og da alle vores unger ikke rigtig kunne mere, så sagde vi tak for mad og hygge :0) Så sofahygge på sofaerne på Pedemand og jeg i aften.... :0)
 Og så var vi i havecenteret igår for at finde lidt til haven og vi fandt bla. disse 5 frostsikre krukker for 250,00 kr så dem nuppede vi :0)
Det skal dog lige siges at vi troede at de alle var samme farve som den store, men da vi kom hjem og fik skilt dem ad, opdagede vi at de var i 3 farver, hvilke IKKE stod nogen... :0( Meen de er nu pænt alligevel, så de bliver boende og så må vi se om der skulle komme en lille blomst fra min fantastiske søn i morgen til en af dem ;0)
 Lidt blomster til vores hjørne stenbed fandt vi også :0)
 Ikke langt fra hvor vi bor, er der en bonde der hvert år sælger stedmor blomster og så der hentede vi 2 bakker, så nu skal de bare plantes i nogen af de små krukker :0)
 Så har jeg samlet 2 urtekasser og der til fandt vi super store og fine jordbær planter
 og Peter vil gerne prøve med tomater, så 1 cocktailtomat plante og en blommetomat plante
Jeg skal nok få taget nogle fine billeder når det hele er plantet :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails