Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 18. november 2012

En næse - en perle

Så fik vi prøvet det.... Nulle puttede en perle i næsen... hi hi
Fredag formiddag bliv jeg ringet op på mit job, at Nulle var meget ulykkelig og jeg var nød til at komme. Han havde puttet en perle op i næsen og personalet kunne ikke få den ud ;0(
Efter hurtig tænkning ringede jeg til pede og derefter min mor og bad hende hente ham og komme ud på skadestuen med ham (arbejder pt. på sygehuset) for det ville tage mig lige så lang til at hente ham og køre retur til skadestuen.. Der prøvede de så at få den ud men uden held, så bagvagten på Slagelse Sygehus blev kontaktet og afsted dertil jeg kørte, for så skulle han i narkose ;0(
Heldigvis nåede han kun at blive bedøvet med masken og 10 sek. efter var den ude og vi han kunne vågne lige så stille igen ;0) og efter nogle timer, hvor der skulle drikkes, spises og tisses fik vi lov at køre hjem ;0) og ja vi fik souveniren med hjem ;0)
 Jeg spurgte Nulle om hvordan han kom frem til at putte en perle i næsen og han fortalte at han havde siddet sammen med hans bedste ven Lukas og de havde snakket om, om der mon kunne komme en perle ind i næsen og Nulle var så den der først fik en i næsen og Lukas turde så "heldigvis" ikke alligevel...Og han sluttede af med at sige meget tørt at det vil han aldrig gøre igen, for det var slet ikke sjovt...
Ret stor til en 4 års næse hi hi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails