Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 15. november 2009

Det her kommer jeg fra hi hi

Ja, det her er så hvad jeg kommer fra...... fra LANDET.
Min familie er og bliver bonderøve og jeg syntes sku det er lidt hyggeligt ;0) og Daniel eeeeeelsker bare traktorer..Min storebror havde i denne weekend arrangeret Pløjestævne i Myrup/Skovmølle hos min moster, og der var en del deltager hi hi
Her er det min bror der pløjer :0)


Her er det Simon på 6 år og iøvrigt den yngste deltager, der pløjer
Og så skulle Nuller lige have en køretur med gudfar ;0)
Og nej.... en tur er ikke nok, så en tur med Simon og mor gående ved siden af...
Nuller mener selv at han burde have denne her ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails