Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 8. august 2010

Ro på nu!!!!!

Jeg troede at nu ville der begynde at komme ro på vores liv... Men så startede lavinen igen.

Min mor´s kæreste igennem 15 år, falde om på sin arbejde for en måned siden nu og desværre takke ham af for livet tirsdag den 13 juli... Det har været umenneskeligt hårdt for især min mor, da hun ikke på noget tidspunkt har fået lov at holde ham i hånden og/eller sige farvel, da hans familie ikke igennem de mange år, har ville acceptere deres forhold og nu da de havde magten, så nægtede de hende alt adgang til ham..... Ham var min Nulle´s bonus morfar, da min egen far desværre gik bort for 3 år siden.. Det er mig så uforståligt at nogen mennesker kan være så kold hjertet, at de ikke vil glæde deres nærmeste i den sidste tid med feks. den person han elskede så højt ved hans side i den sidste tid..
Dette smukke hjerte med 15 røde roser fik dog lov til at ligge som det første efter familiens blomster

Vi fik lavet blomster som lignede blomster fra engen og fra Nulle blev det til en blå/hvid blomst, da han altid har forbundet "skovtrolden" som han kaldte ham, med hans Ford traktor og det stod selvfølgelig osse skovtrolde på båndet.

Hvordan forklare man en lille mand på 2,5 år at Skovtrolden ikke er hos mormor fremover??

Jeg har altid fortalt Nulle, at Morfar sidder oppe på en sky og holder øje med os og den er nu udviget til at Morfar og skovtrolden sidder og leger og kigger ned på os og når de laver ballade så "larmer"de med deres hamre og det er når det er tordenvejr.. hi hi syntes faktisk at det er en ok forklaring lige nu og især fordi Nulle selv, har været med til at finde på den.. :0)

Så vi har hygget om min mor i vores ferie og brugt tid på at hjælpe som man nu kan i sådan tider..

Og ja så startede jeg på job i mandags og tirsdags blev jeg meget dårlig på jobbet og troede bare at det var en gang hovedpine, men da jeg kom til lægen, indlagde hun mig på neo. afdeling på sygehuset og her er jeg så nu.. Det er den værste oplevelse jeg noget sinde har oplevet og kan kun sige til andre: NÆGT at blive indlagt på neo. afdeling på Næstved sygehus, det er så dårligt, så det ikke er til at tro... Jeg er sendt hjem på orlov, da jeg nu venter svar på MR scanning, da CT scanningen ikke har vist noget, Idag har været en god dag, så vil krydse mine fingre og alt andet for at det forsætter sådan... og samtidig vil jeg sende tanker til oldemor som er blevet indlagt idag og håbe at hun snart kommer hjem igen..

2 kommentarer:

  1. Puha hold da op hvor en stor omgang for jer alle sammen. Håber din mor får lov til at sige ordentlig farvel på et tidspunkt når hun engang er klar til det.
    Håber også du snart det ser lysere ud for dig og du kan komme hjem til din familie.
    Sender jer alle mine varmeste tanker til jer.

    Mange hilsner Vicki

    SvarSlet
  2. Hej Vicki,

    Tak for hilsnen og ja min mor må sige forvel på en anden måde.. Heldigvis var hun den sidste der så ham i fantastisk humør inden han tog på job :0) Så det skal hun også huske på..

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails