Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 19. juni 2011

På skolebænken igen..

Jeg har ikke været så aktiv her inde, for jeg er på skolebænken igen.. Jeg blev jo desværre opsagt fra mit dejlige job pga. økonomien i firmaet og ja jeg regnede da med at være i job inde jeg blev ledig, meeen sådan skulle det heller ikke gå for mig...
Jeg er nu ledig eller som de siger hos A-kassen du er jobsøgende... Jeg blev indkaldt til møde hos min A-kasse og der fandt jeg ud af til min store forskrækkelse, at jeg ikke havde handelsskole eksamner på de niveauer som en kontoruddannelse kræver idag.. (man har nemlig hævet uddannelses niveauet så min HG ikke kan godkendes, da den jo har ca. 10 år på bagen). Så hvad gør man så? man bliver grådig og forlanger at få lov til at tage 2 ud af de 4 fag somjeg skal have opgraderet, på de 6 ugers kursus man er berettet til gennem A-kassen :0) Så jeg er i fuld gang med IT og Dansk, men som der ser nu nu så når jeg ikke at blive færdig med begge fag her før sommerferien... jeg har kun næste uge med (min 3. uge) og skal så afslutte de 6 uge til august..

Så nu er mit dilemma bare, at hvis jeg kommer i job, så misser jeg min dansk eksamen og har spildt disse uger!!! hvad er idéen lige med at starte folk op på sådanne incentive kurser, når man ved at der kun kan nåes 3 uger undervisning inden skole skal holde sommerferie, for de vil jo gerne have at vi kommer hurtigt i job!!!

Ellers går det godt her hjemme, der er fuld knald på hele vejen rundt og vi har bestilt sommerhus på Bornholm sammen med nogen af vores super venner, så et bliver bare så hyggeligt :0)
Nulle har dog desværre været ramt af lidt sygdom her på det sidste, men ellers alt vel :0)
Billederne herunder er fra idag hvor han også har været syg (han har igen haft et døgn med opkast), jeg skulle sidde med ham hele tiden eller røre ved ham, her til aften syntes han så at han skulle putte lige i sin sammenklappet klappervogn som han siger, så han tog lige 10 væk fra min side mens jeg lavede maden færdig.

1 kommentar:

  1. Nåh hvor er han sød, håber snart han er frisk igen. Knus

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails