Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

torsdag den 30. juni 2011

En god dag!

Så kom jeg endelig igennem et 5 dages langt migræne anfald og humørsvingninger pga. savn... og ja som altid så, er jeg ved at sprænge indeni for at lave noget og det ender gerne med noget vanvittigt.... Såååå denne gang blev det så Nulle det er gået ud over ha ha Forkælet er han jo af mange og ja her i huset er det som at komme ind i legeland allerede ved hoveddøren pga. legetøj.....Og det på trods af at han faktisk har 2 værelser!!!!! Så igår gakkede jeg ud på han mega store klædeskab og fik selv skilt på 1.salen og samlet igen i stue plan :0) Og npgle små rumdelere blev også rykke lige op og ned :0) Idag har jeg så sorteret hans tøj og legetøj (alt imens både Nulle og Pedemand ikke var hjemme hi hi)
Så nu kan både tøj og legetøj faktisk være i skabe, skuffer og kurve som det burde ;0) (skal nok tage billede af det imorgen)... Mangler dog en masse til væggene i begge værelser, men det skal nok komme ;0) Bliver nok lige nød til at køre forbi ikea på et tidspunkt ;0)

Og her til sidst, brug lige et øjeblik og nyde denne:
Han er fantastisk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails