Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

onsdag den 6. juli 2011

Min endnu større dreng



Så er vi nået til den tif, hvor Nulle skal skifte stue i børnehaven..(stuerne er aldersopdelte) og han skal starte hos pupperne fra næste uge af.... Og ja han er super meget klar og trænger udviklingsmæssigt til det. Så nu skal jeg bare lige vokse med skiftet også, for jeg er SÅ glad for personalet på larve stuen... Tud, snøft... 
Idag har han været på besøg der inde og han var bare så glad for det og glæder dig allerede til at starte der inde. ;-) Og ja træt bliver man af så spændende dag ;0)

Og jeg syntes lige at han i den anledning skulle forkæles, så har snoldet lidt til ham her ;-) min store drengebasse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails