Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

lørdag den 16. juli 2011

Det bedste koncert ever!!!

Hvor heldigt var det lige at jeg ikke fik billet til den planlagte koncert og istedet fik jeg billet til igår..

Vi kørte til København, så vi kunne nå at spise på Crazy-Chicken, jeg må indrømme, at jeg er meget glad for dette lille spisested ;0) ALT er bare super lækkert og et stort udvalg af lækre salater og retter.

Kl. ca 19.30 gik Pet Shop Boys på scenen, og ja jeg syntes det var lidt cult at dette "gamle" band varmede op for Take That og de var super fede, selvom jeg aldrig har været kæmpe fan af dem :0)

Sangerene i bandet var næsten hele tiden forklædt med farvet firkanter, lige som scenen var dekoreret

Vildt flot scene show ;0)

Nedtælling til TAKE THAT.... uuuiiiihhhhhh

Og jeg er nok ikke lige som de fleste, for hvis jeg skal sige hvem der burde have mest credit i det band, så er det Gavy Barlow, han er sku lækker ;0)

Og Howard Donald er da absolut heller ikke ucharmerende ;0)

Robin Williams har da attityde og er charmerende på sin vis, men hans type person siger mig ikke det store, men han laver fantastisk musik

Selve scenen var faktisk ikke særlig stor, men til gengæld havde de det længste podie.. Vi stod ca 20 meter fra scenen og billedet herunder viser faktisk godt hvor langt væk de "løb" ;0)

Nice ;0)



Jeg har vitterligt ondt af alle dem der idag fik besked om at aftens koncert var blevet aflyst, kan husk da Michael Jackson døde ( er/var mega fan) jeg ville ikke forstå det!!!! nu skulle jeg jo endelig opleve ham.... det var et af mine store ønsker... tud tud

1 kommentar:

  1. Dejligt at du havde en god tur og var blandt de heldige :-)
    Jeg kender en som desværre ikke var så heldig, surt for hende :-(
    Knus Irene

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails