Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

torsdag den 14. juli 2011

En blandet uge!

Hold da helt fast for en uge der lige har været... Fyldt med opture og lige en enkelt surtur..
I sidste weekend afsluttede min supermand pede et stort projekt som har varet i 2 måneder og det blev bekræftet at det var 2 måneder for længe... Lad os bare gøøre dette til et afsluttet kapitel fyldt med arrigskab, magtløshed, uvenskab og fustrationer.... alt dette er heldigvis datid nu og et kæmpe familieprojekt, er der nu endelig blevet tid til  JJJUUUBBBBBIIIIII ;0)

Nulle er begyndt at øve sig i at køre med en af sine piger på sin scooter ha ha

Og en hurtig tur på loppemarked og vupti, så blev en 100 kr. byttet til en mini ATV og Nulle syntes den er super fed ;0)


Og ja haven skal jo også gøres klar til ferien som er lige om hjørnet for Nullermanden, så sejlet er sat og palmebladene suser (næsten) i trætoppen :0)

Og Ja selv Vandhunden er klar til den helt store sommerferie

Og så blev det første spadestik og lidt mere taget til vores nye terresse/legehjørne, her stod som i nok husker et skur og Pede endelige har fået tid til at fjerne helt, så det gjorde vi i mandags ;0)
Og så kom der 2 helt fantastiske hjælpende hænder, så nu er det gravet af og nu venter vi bare på et stort læs grus og så skal jeg lægge fliser... det bliver så dejligt og jeg glæder mig sindsygt meget, til jeg slipper den sidste flise og er færdig ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails