Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

mandag den 13. februar 2012

Nulle's føsdag, 4 år

Så blev min lille Nulle hele 4 år idag ;0)
Og sikke en hygge dag...
Dagen startede med godmorgen/vågne sang og en lille hygge gave og i børnehaven stod denne fine herre klar med billede af Nulle og flag ;0)
Han fik delt pizza snegle ud til alle (stod igår og lavede 60 pizza snegle) og der er blevet hygget om ham med sang og leg hele dagen derover og han var bare så glad ;0)

Og da Peter havde hentet ham, kom han ud og så min arbejdsplads og der fik man sørme flødebolle hi hi og hjemme stod den så på den rigtige gave, en lego politistation.... sikke et hit ;0)
Nulle havde bestemt at vi skulle have nissegrød (risengrød) til aften og og ja så gik der fjollerier i den igen ;0)
Mine 2 skønne og farlige mænd hi hi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails