Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 12. februar 2012

Søndags hygge ;0)

Så var vi lige heldige ;0) Vi har lige fået ordnet fortov af en ukendt venlig sjæl... en lille traktor med kost og salt lavede det lige rigtig fint for os ;0) lækkert..
 Og Nulle har jo fødselsdag imorgen og da jeg er kommet i arbejde langt om længe, så skal han holde føsdag i børnehaven ;0) Så jeg har lavet 60 pizzasnegle som han skal have med ;0)

Mums de er bare blevet gode ;0)

Dagen er søndag med stort S, fyldt med hygge & afslapning hos alle ;0) Nulle ser Toystory2

Avi hyggeputter i bryggerset

Eiffel har nappet klapvognen ;0)

Lucky har gemt sig i rodebunken ;0)

God søndag aften til jer alle, nu vil jeg gøre klar til min kartoffelpizza som vi skal have til aften ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails