Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 23. september 2012

Så er det lige om snart...

Jeg havde håbet at  jeg kunne vise jer nogle billeder af et færdigt husprojekt, men det tager noget længere tid end jeg havde troet, så det må i lige have til gode hi hi kan dog afsløre at det bla. har noget at gøre med de fine porcelæns greb jeg har vist her ;0) 
Men det kommer til at vare lidt, for i morgen og noget tid frem kommer det kun til at dreje sig om denne Nullermand.
Billede: Når man hopper i trampolin bliver håret elektrisk! :-D
I morgen skal vi på Riget igen, men ikke for at få behandling som vi plejer, men at få fortaget en operation. Lægerne har nu måtte indse at den behandling vi ellers har prøvet for at Nulle's knude skulle forsvinde, ikke virker som den skal. Så derfor vil de nu prøve at åbne hvis det kan lade sig gøre så fjerne den ved operation... Fy da Føj!!!!! Og hold fast hvor mit lille runde hoved tænker og tænker og tænker på hvad det ender med!!! kan det lade sig gøre? helt eller delvist? kommer det til at have noget men for Nulle? Skal de "ødelægge" noget for at få den væk?? vil han kunne bruge sin arm begefter??? og så stopper jeg her..... for ja der er totalt racerløb i både hoved og mave...

4 kommentarer:

  1. Hej håber alting går som det skal.... lille Daniel vil være i mine tanker, håber du skriver herinde hvordan det er gået. knus til jer alle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise, selvfølgelig skal jeg nok huske at fortælle hvordan det hele kommer til at gå ;0)og tak for tankerne ;0) knus tina

      Slet
  2. Kære Tina.. Mine tanker er med jer i morgen, det skal nok gå alt sammen... Mange tanker fra Irene

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak Irene :0) vi skal nok få brug for alle de ekstra tanker ;0)

      Slet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails