Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

tirsdag den 1. september 2009

Lorte system....

Idag efter aftensmaden, gik vi alle 3 en tur i haven som vi plejer og vores lille dreng er virkelig en DRENG.. Buler og blå mærker er fast på besøg.. Og nuller valgte at toppedere en af mine krukker på terressen og fik et hak på venstre side af hoved og vi fløg ind og kolde omslag på og efter noget tid virkede han ok og afsted med peter på job og på vej hjem faldte nuller i søvn på 2 sekunder.. hvilke han aldrig gør... mig hjem og ring til vagtlæge (kl ca. 18.50)(45 min efter hans styrt) og der var beskeden, at vi kunne kigge op til vagtlægen på Næstved sygehus kl. 21.20.. jeg gik helt amok og forlangte at lægevagten kom til os nu og der var beskeden bare: at de ikke kørte på hjemmevisit til børn... Hvorfor fanden er mit barn ikke lige så vigtig som voksne/ gamle????? Jeg var så rasende, at jeg kørte på skadestuen og kom ind ca. 20.25 til skadestuens sødeste læge, som sagde, at der godt kunne være en lille hjernerystelse og at han skal vækkes natten igennem og hvis han bliver dårligere, skal jeg bare ringe 112.... Hvorfor er vores system skruget så latterligt sammen????? er børn ikke vores fremtid????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails