Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

onsdag den 26. august 2009

Fyldte tanker...

Sidder her og er bare så tom..... mine tanker flyver rundt i hele universet og kan ikke finde ro..
Jeg har 2 nærtstående personer foruden min familie og de er langsomt flyttet ind i deres egen lille osteklokke... Jeg har kendt dem som singler og nu som par og alt virkede bare helt rigtigt i starten..., men nu er de væk fra denne verden.. de viser sig aldrig nogen steder mere.. ingen ser/snakker med dem mere.. og de er nu igang med at lave deres helt egen verden.. LANGT væk fra alle os bekymret og når jeg prøver at kontakte dem, svare de ikke og heller ikke hvis andre prøver... PUUUHA det er vildt hårdt ikke at kunne være nære mere og bare blive kaseret på sådan en måde, til fordel for et isoleret liv..
Hvis en af jer skulle dukke op her i bloglandog læse dette... Så er vi flere der savner de 2 fantastiske venner og vi er ikke ude på at være negative over jeres valg, vi vil blåt hjælpe og ser på tingene på en anden måde, ikke hermed sagt den rigtige.. Men nogen ting skal bare ses an fra både positive og negative sider før det er sikkert og godt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails