Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

mandag den 10. august 2009

Travl, træt,messe,mariehøns...

Så fik jeg været på job i hele sidste uge... Hold da op hvor er det hårdt at komme igang igen.. Jeg er fuldstændig færdig når jeg kommer hjem..
Vores forældre har måtte være barnepiger temmelig moget i den uge, for det passede bare slet ikke sammen med vores arbejdstider.. og det er fuldstændigt umuligt at planlægge noget pga. Peter stadig ikke har fået sin vagtplan... Skulle jeg mon ringe der til i morgen og spille dum....
Min mor fik taget lidt billeder til bloggen her :0) dejligt
Daniel har bare hygget sig helt vildt hos besserne og her er beviset på hygge, fis og ballade hos bedstemor

Zita er og bliver en af Daniel´s bedste venner... Hvor han er, er hun... Her leger de fanger :0)

Billeder hjemme fra farfar og farmor kommer på så snart at min svigerinde mette husker at sende dem til mig ;0)


Jeg fandt en mariehøne rede i weekenden.... det er første gang jeg har set sådan en.. er det ikke vildt????? Det piplede bare op/frem.....

Lørdag gik med at Peter holdte loppemarked der hjemme sammen med en del af vores naboer og jeg var på CIFF modemesse, for at bestille varer til shoppen og se på evt. nye mærker.. Det var en rigtig god tur og vi fik et nyt mærke i hus..... JUBIIIIIII Om få uger får vi Mik-line på hylderne.... Det er et af de førende mærker inden for overtøj og de er blevet kåret som bedst i test i både Danmark og Sverige.... Så det bliver bare super at få ind.

Søndag bedrev jeg i karrebæksminde hos Kisser og Kurt, som havde inv. på frokost.. lækkert og selvfølgelig lille Hjalte + forældre (Søs og Magnus). På billedet er det Hjalte og far Magnus..
Er han ikke bare sød, kun 17 dage gammel.....

3 kommentarer:

  1. Fuldstændig vildt med de mariehøns!!! Jeg har heller aldrig set sådan en rede. Kan lige forestille mig hvad Daniel har sagt til den.. "Oooooh!" og peget med sine små fingre :-)

    SvarSlet
  2. Ja det er da for vildt med de mariehøns:-) Hvor er de yndige:-)og hvor ser det hyggeligt ud med Daniel og Zita:-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails