Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

tirsdag den 4. august 2009

Bryllupsdag med mariehøns og "fluefangeren" Daniel

Ja idag er så vores 2 års bryllupsdag (hold da op..... 2 år), og jeg startede dagen med at stå op kl. 6.30 alene..snøft men Peter og nuller havde fortjent at sove lidt længere.. :0) jeg tog på job og var der til kl. 16, hvor efter turen gik hjem igen.. Og hjemme ventede en super glad mand og Nuller :0)
Peter var desværre nød til at køre på job kort tid efter at jeg landede, så Nuller og jeg endte ved middagsbordet og spiste bryllupsmenu bestående af: Paprika stegt kylling m/ boullion ris m/ ærter og mariekiks til dessert hi hi

Er det ikke en sød bryllups hund?? Zita er min mors Vuffe
Nuller er meget betaget af mariehøns og det vrimler virkelig over alt med dem her.. Så vi får virkelig kigget på Marie Marie Marolle hver dag ;0)
Inden Nuller skulle op og sove, mente han lige at han skulle fange/smække en Alfieflue :0)
Idag tog det kun 25 min at putte Nuller.. Vi er gået i puttetræning, for jeg har været alt for god ved ham og har vendet ham til, at jeg står ved siden af sengen til han sover og det skal være slut nu.. Men nej hvor er det hårdt, at han bare ligger og græder og kalder på en..., men jeg bliver bare nød til at være standhaftig og nøjes med bare, at sige godnat uden at gå ind til ham.. Puuuuuha men det skal nok blive godt

Og her til slut.. Et dejligt billede af aftenhimlen

2 kommentarer:

  1. Her har vi også masser af mariehøns og de der klamme pågående svirrefluer..
    Godt den bette kan have lidt fornøjelse af dem:)
    Tillykke med bryllupsdagen igår:)

    SvarSlet
  2. Ja det er meget hyggeligt.. hi hi og vi har osse vanvidigt mange svirrefluer, men de er ikke så nærgående.. Dem har jeg fået opdraget godt ;0) og tak tak

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails