Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

fredag den 14. august 2009

Weekend..

Jeg har forsømt jer læsere i denne uge osse... sorry snøft, men lover at blive god igen fra næste uge..:0)
Jeg har bare været så udmattet og træt, efter jeg startede på job igen og ikke nok med det så er vi i fuld gang med at lave nyt design på Snabelfant og der kommer nye varer ind af døren, som skal tjekkes og lægges på shoppen... Vi har jo lige været på modemesse og der havde vi jo en aftale med et fantastisk mærke... MIKK-LINE.. De er blevet testet bedst i test i både Danmark og Sverige på deres flyverdragter og nu er vi en ud af max 10 webshops der får forhandlimgem af dem Jubiiiii det er bare så fedt.. Såmin fredag after kommer til at gå med at tage billeder og lave beskrivelse af tøjet og få det lagt på shoppen..


Hva skal din fredag aften gå med??


Og sidst men ikke mindst, Rigtig helt fantastisk skøn og god weekend..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails