Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

onsdag den 3. februar 2010

At tale for døve øre...

Sikke nogle dage... Nulle er stadig syg men er under 40 i feberen nu.. ved hjælp af panodil...:0(
Og hva sker der for det danske system??? Her sidder man i vanvittig snestorm og det bliver frarådet at køre ud af politiet.. Og når man så ringer til vagtlægen, da man er meget utryk ved ens barns tilstand, så er svaret bare: ja det er jo et rigtigt møg vejr, men vi køre ikke ud til børn... vi kan jo ikke køre ud til alle vel??? Som om, at jeg som mor kan forstå at, (ja undskyld mig) gamle, eller alvorligt syge voksne er vigtigere end mit barn og alle andres børn.. er det da ikke dem, der skal sørge for, at vi på et tidspunkt kan gå på persion??? Gud hvor blev jeg rasende og ja dette var igår, men jeg kunne simpelthen ikke skrive igår, for så var det nok endt i et meget grimt sprog.. Jeg er i chok over at vores børn er så nedprioteret i det danske system... og der er sikker andre der også er lige så fustreret som mig, for man føler virkelig at man taler for døve øre....
Og dagen idag startede så med, at Nulle kastede op lige i fjæset på mig... Jeg har ham jo liggende hos mig pga. hans høje feber.... Fy for fa.... og ja arbejde blev kun til her hjemmefra, da min mor ikke kunne komme alligevel og passe ham, for hun kunne ikke komme ud af sin indkørsel.. hi hi :0) Så nu krydser vi fingere for at det hele er bedre imorgen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails