Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

fredag den 12. februar 2010

Fastelavn er mit navn..

Så fik vi været til fastelavn.. hi hi
Ikke fordi jeg skal prale eller andet men for pokker da forældre.... kunne man ikke prøve at finde andre end lige peter plys eller løve kostumer.... Hold da helt op hvor var der mange af dem... Det kan faktisk godt lade sig gøre at lave noget selv om man har mere end 10 tommeltotter....
Den er ikke super godt syet men nulle fik alligevel alle til at grine, da de så han var en fodbold :0)

Vi startede med at synge nogle fastelavns sange, og det var sjovt at høre hvor meget børnene var på til det :0)
Nulle på vej mod første slag på tønden ha ha
Da det var ved at være slut, fik Nulle "bolden" af og han syntes ikke at tønden helt havde fået nok, så den skulle lige skubbes til... hva han ikke lige havde regnet med var at den jo gynger tilbage igen... Så der gik sport i at skubbe den meget hård, så den fik rigtig meget fart på :0)

Og ja farmand var med og grinede lige så meget som Nulle

Og balloner er jo altid sjove og Nulle mere for tiden at han virkelig kan være en fotogen charmetrold Og det er han da osse ;0)

Nu vil jeg lave en lagkage, for der er jo en her i huset der fylder 2 i morgen.. :0)

2 kommentarer:

  1. Kære Tina og din lille familie.
    Tillykke med "nullers" fødselsdag i dag, det er en stor dag at fylde 2 år.
    Ha en rigtig dejlig dag og hyg jer.
    Knus Irene

    SvarSlet
  2. Hej Tina:o) Jeg kom lige forbi din blog- rigtig fin er den og med gode og hyggelige indlæg:o) Hvor er han fin "Nulle" i sit fodboldskostume- super god idé! Jeg er endnu ikke mor, så jeg skal jo passe på hvad jeg siger;o)- men er altså helt enig i at man som forældre godt liiige kunne bikse et lille hjemmelavet kostume sammen! Håber at jeg når jeg får børn, ligesom dig stadig har overskuddet til at kreere hjemmelavede fastelavnskostumer:o) Jeg tilmelder mig som fast læser og glæder mig til at følge med herinde:o) Du er velkommen til at kigge forbi mine blogs også.
    God weekend.
    Mvh. Laura

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails