Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 7. februar 2010

Gratis og mega sjovt.. :0)

Idag var det min tur til at sove længe.... men i kender jo mænd og det er så synd for lille mig...
Så Nulle og jeg stod op og spiste morgenmad og hyggede.. Og selvfølgelig skal man ud og lege i sne, når det kan lade sig gøre... Så moar her gik igang med at grave stier i sneen ha ha Puha det var hårdt, men det hele værd, når nulle efterfølgende leger fanger med kattene bagefter ha ha
Det er en super idé og så fik jeg jo lige slået 2 fluer med et smæk.. lege, frisk luft, motion, hygge og så koster det ikke andet end en efterfølgende gummi arm ha ha
houuuvvv det var jo hele 5 ting ;0)

Er et ikke lidt vildt så meget der ligger??
Avi syntes, der er vildt langt ned til græsset ha ha
men ned kom hun :0)

Her er lidt af mine fine stier :0)

1 kommentar:

  1. Hej

    Sej måde at lave stier i haven på... Og JO der er vitterlig meget sne, men tror faktisk at vi her mere end Jer - suk.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails