Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

fredag den 16. april 2010

Nogen har taget R.... på mig idag

Ja jeg må indrømme, at det bare er for skægt/vildt nu..... Men lige da det gik op for mig kunne jeg ikke tro det...... blev total tøsesur

Chefen (bettina som jeg har startet Snabelfant op med) har i den grad, snydt mig for vigtig viden og ja hendes glorie er ved at flygte med god grund ha ha

(beklager billedekvalli. men tro mig vi er for stive til ar være lækre alligevel) :0)

Hende mand (min fætter) blev 30 idag og vi var en del der troppede op fra tidlig morgen af med pynt (hjemmebygget traktor med husvogn, fordi de har snart været 8 år om at renovere deres slot) til forhaven og morgenmad.... Og da vi havde fået liv i dem, grinede de bare og sagde at de var gift, så vi kunne godt fjerne vores pynt igen... Men nej det gælder sku ikke at smutte på rådhuset en uge før... men det viser sig faktisk at de er blevet gift den 21-maj- 2008..... og kun deres forældre vidste det.....

ER DET IKKE SINDSYGT AT DE HAR PLANLAGT DENNE DAG SÅ LÆNGE???? DE ER SKU LIDT SEJE ALLIGEVEL :0)


Stort Tillykke og jeg glæder mig til polkafesten og brylluppet som i ikke slipper for :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails