Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

lørdag den 24. april 2010

Udbryderkonge om man vil...

Her går jeg og tror at jeg har styr på min søn.....
Og vi har sikkerhedsgitter ved trappe osv.
Så står man op her til morgen og hygge med nullermanden som vi plejer og mens jeg lige ordner vasketøj, skriger ham pludseligt til mig: MAOR, køre bus nu.....KOM SÅ MOAR
Og jeg går ud i gangen... Og der sidder min lille nullermand oppe på trappen på trods af gitter.... Han har da fundet ud af at han godt lige kunne være mellem trappetrinene og var kravlet igennem og så skulle der køres bus
I dagplejen leger de at de køre bus på de 3 nederste trin.. :0)
Hold da helt op..... Mit hysteri/pyller gen kom lige på arbejde puuhaaa og gæt hvem der bare sad og grinede.. Nullermanden ha ha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails