Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

torsdag den 25. juni 2009

Daddy

Dagen igår var endnu en offdag...

På billedet er det mig på min bryllupsdag, en måned efter min far gik bort for snart 2 år siden. Den hårdeste og smukkeste dag i mit liv.....

Det var min fars fødselsdag igår og han ville have været blevet 60 år. jeg havde fået min mor til at købe blomster for mig til ham, for jeg var jo på job til kl. 16.00 (Hvide Fresia som var en af hans ynglings blomster).



På vej til Vester Egesborg kirke, kørte jeg gennem denne smukke blomster allé, markerne på begge sider af vejen står fyldt med valmuer og kornblomster...

Det er bare så svært det hele.. Jeg vil/kan ikke acceptere at han ikke fik lov til at opleve det han ønskede sig.. børns bryllup,børnebørn, rejser... alle de ting han havde ventet på skulle ske.. Han fortjener ikke at ligge der og den dag idag er jeg stadig sikker på at han kun ha været hos os, hvis vi var blevet taget alvorlige på næstved sygehus...
Savner ham

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails