Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

fredag den 26. juni 2009

En legende er død.. men hans musik lever videre

Michael Jackson er afgået ved døden..

50 år gammel, død af hjertestop...

Jeg er i chok lige nu.. det kom meget bag på mig, så tæt på den fantastiske koncert vi (mig, Peter) skulle til sammen med min svigerinde(mette) og hendes kæreste(thomas)... Godt vi ikke har bestilt flybillet og hotel endnu...
Jeg har altid ønsket mig at komme til en af hans koncerter og nu var det lige ved og næsten..
Det er bare så tragisk, Han var jo en kæmpe geni... Jeg er kæmpe fan af hans musik, for syntes at han var fantastisk kunstner og når man ser tilbage på hvad han har været igennem i sin barndom, med sin vanvittige far, så må man tage hatten af for hans kamp igennem livet. Det er da vildt flot, at han har kunne nå der til hvor han var.
Blå Bog:

Navn: Michael Joseph Jackson

Født: 29. August 1958

Død: 25. Juni 2009

Solo albums:

Invincible (2001)
History (1995)
Dangerous (1991)
Bad (1987)
Thriller (1982)
Off the Wall (1979)
Forever, Michael (1975)
Music and me (1973)
Ben (1972)
Got to Be There (1972)


En legende er død.. men hans musik lever videre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails