Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

torsdag den 4. juni 2009

Koncert, Gavin DeGraw

Så er den store dag kommet......



Jeg skal til koncert i aften med Gavin DeGraw Jubiiiiiii


Det bliver så fedt at opleve ham live..:0)

Jeg skal afsted med Peter, Mette & Thomas, så det skal nok blive hyggeligt.
Og min uunværlige guldklump Daniel, skal sove ude for første gang i hans 16 måneders liv.... Men det er jo nok kun hårdt for mig..snøft kan slet ikke ha, at han ikke skal være hjemme i nat men han skal jo lære det, da vi skal til London i næste måned til Michael Jackson og vi skal være væk i 3 døgn, hvilke er sindsygt lang tid at undvære ham og nærmest en umulighed for mig...........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails