Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

mandag den 22. juni 2009

Update fra weekenden :0)

Så blev det Mandag igen...
Har endtlig ikke nået noget vildt i denne weekend, andet end at slappe af, passe en feber ramt Nuller og arbejde lidt på Snabelfant, da vi har fået nye varer...

Nuller hyggede sig med sin garage i stuen fredag eftermiddag ;0)
Og om aftenen var vi alene hjemme for Peter var ude og spille poker www.pokerhajerne.dk
Lørdag morgen kørte Nuller og jeg ud til min bror med morgenmad for at hygge lidt med basse... et kort visit da Nuller ikke helt var på toppen.
Men lidt ballade skulle man lave hi hi
Og til middag kørte vi alle 3 ned i Rådmands haven, da der var varslet demostration pga manglende ridestier og Helge Adam Møller var mødt op for at tale rytternes sag, hvilke har flot syntes jeg og jeg håber at der bliver lavet bedre ridemuligheder/forhold for naturryttere.

Disse smukke heste og ryttere var mødt op for at give opvisning.
De kommer fra stutteri Irish

Hjemme igen, begyndte Nullers feber at stige, men en boller kan man vel prøve at spise.. :0)


Og så en god steg til aftensmad :0)


Søndag fik jeg langt om længe sat batteriet i Nuller´s frø radio og han bestilte ikke andet end at danse hele dagen hi hi dvs klappe, snorre rundt, falde på numsen og trampe :0) Meget underholdende hi hi
ORV... Har helt glemt at vise mit nye fad... hjemmelavet pileflet (ikke mig selv) under alle de smukke farver hi hi


Træt hankat søndag aften... Fangede en mosegris tidligere og vi blev meget uvenner da han bare ville lege med den.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails