Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

tirsdag den 7. juli 2009

Blogleg... Jeg blev tagget

20 om mig:)
Jeg er blevet tagget af Missmuffin til at deltage i denne lille leg:)



1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden: Min mobil

2. Favorit make-up mærke: Ikke noget bestemt, da hvert mærke har et ting de laver godt. Men Mascara fra Rimmel.

3. Favorit blomst: Orkidéer, fresia og roser

4. Yndlingstøjbutik: Vero Moda og Bahne.

5. Favorit parfume: Paul Smith´s FLORAL og Sentiment by Escada.

6. Høje hæle eller flade sko: Flade sko- allerhelst bare fødder!

7. Får du gode karakterer? ups det er jo en menneskealder siden, men nej

8:Yndlingsfarver: Grøn, blå, lyselilla, cremefarve.

9. Drikker du energidrikke? nej aldrig..

10. Drikker du ofte juice? Nej ikke tit nok og elsker ellers frisk presset appelsinjuice..

11. Kan du lide at svømme? Nej bliver pansisk når jeg ikke røre bunden (kun ved stranden)

12. Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med: Nej/ja det kommer an på, hvad de er garni. til :0)

13. Yndlingscreme: Decubal "Face Cream".

14. Vil du gerne giftes en dag? Jeg er gift, så det må være et jaaaaaaa.

15. Bliver du nemt sur? Til tider hi hi det kommer lidt an på hvor meget søvn jeg har fået.. Men har temperament

16. Kan du godt lide at jagte spøgelser? Nej lader dem være i fred hi hi..

17. Har du nogle forbier? Uhhhhh ja edderkopper og højder og forfølgelses vanvid

18. Bider du negle? Nej, men gjorde da jeg var lille, indtil jeg bagyndte at få penge af en af mine forældres venner, hvis jeg ikke havde bidt dem. ;0)

19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse? Nop...

20. Drikker du kaffe? Meget kaffe med meget mælk


Jeg håber at Mrscakeaholic, Huset i Hou og Fam-Egevang vil lege med:)


Reglerne er simple: Copy-paste indlægget fra den du er blevet tagget af og indsæt dine egne svar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails