Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

onsdag den 1. juli 2009

Vores kolonihave..

I vores kolonihave, er det Finse(svigerfar) der bestemmer. :0)
Da vi købte vores hus for næsten 2 år siden nu, kunne vi ikke rigtig finde ud af hva vi skulle gøre med kolonihaven.. vi har brugt ufattelig mange penge og holder jo også af det lille fristed..

Udsigten fra huset, ud over landet..
Her havde jeg engang en græsplæne eller noget der lignede næsten :0) I dag er der sat kartofler og dalia blomster over alt.. Det bliver bare flot når de springer ud :0)
Set fre en anden vinkel.
Jeg har en lidenskab, der hedder roser der dufter... Her er lidt billeder af nogle af de fantastiske blomster.




Og et vildtnæs bed er der også stadig :0)

I drivhuset kommer der vindruer og finse har gang i tomater og peberfrugter

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare super hyggeligt ud:)
    Er det så din svigerfar der har huset nu?

    SvarSlet
  2. Muffin. Ja vi betaler, men han passer det :0)super fedt.. jeg syntes ikke, at jeg kunne overskue hus, have, kolonihave og lille baby..

    SvarSlet
  3. Godt i har en god havemand..
    Du har jo nok at se til..
    Smukke smukke roser.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails