Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

onsdag den 8. juli 2009

Til Minde, Michael Jackson

Ved ikke helt hvor mange i blog verdenen, der så cermonien igår for Michael Jackson.. Jeg er slet ikke super fan eller noget, men beundre den kunstner han var og alligevel blev jeg simpelthen så rørt og fik så ondt i brystet, af en form for sorg.. Sorg over, at den fantastiske kunstner virkelig er væk.. Jeg ved godt, at jeg nok er let påvirkelig følesesmæssigt, da jeg stadig ikke er kommet over min fars død.. Men jeg blev virkelig sorgmodig og alligevel varm inden i, over at se den megen kærlighed, der var til ham fra familie, venner og fans.. Hele showet's program var blevet holdt hemmeligt (lige i MJ's ånd) og det var bare så fantastisk..
Cermonien startede med en tale og derefter kom Mariah Carey på scenen og sang I'll Be There (så startede tårerløbet hos mig..)
Denne unge mand på 12 år, ved navn Shaheen Jafargholi var finalist ved "Britain's got Talent show og havde sagt ja til at, optræde sammen med MJ til alle koncerterne i O2. Han sang igår Who's loving you.... Meget smukt

Foruden Mariah og Shaheen var der mange andre kendte sangere bla. Sang Usher Gone too soon, meget grådkvalt (ja jeg fældede endnu en tårer)
Broke Shields deltog også, med en meget smuk tale om alle de oplevelser hun har haft sammen med MJ og desuden citerede hun Charlie Chaplin's sang Smile through his tears, som var MJ's ynglings sang og den blev derefter sunget af MJ's bror Jermaine Jackson...
Shiela Jackson-Lee, en politikker fra Texas, bekendtgjorde i sin tale og med en fin billederamme at Michael Jackson er: "an American legend and musical icon."

Gad vide om ikke de + 40 koncerter kan have lidt med hans dødsfald at gøre????

Hele showet blev sluttet af med, alle familiemedlemmer og sangere, stod på scenen og sang We are the world og Heal the world, hvorefter MJ's datter Paris grædende erklærede sin kærlighed og sit savn til ham..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails