Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

lørdag den 9. april 2011

Endnu en dag i haven og med overraskelser....

Ja idag har vejret været helt i min ånd og haven ligner jo noget der ikke kan blive være... Jeg har desværre igen været sengelæggende i de sidste par dag, men idag havde hovedet det fint igen og ud det skulle jeg ;0)
Til min store jubel, er mine pæoner begyndt at titte op til mig ;0) Da jeg forkælede min mor og svigermor, købte jeg også 3 til mig selv :0)






Klik på deres navne og se hvad de gerne skulle blive til ;0)
(Jeg har tilladt mig at linke til den shop de er købt hos, så i kan se dem)



Ikke nok med det så er min svigerfar jo den vildeste blomstermand i næstved og han har idag sat over 200 dahliaer og havde sørge ikke plads til alle disse og så var han så sød at tænkte på mig og min mor ;0)
TAK Finse

Og så kom min fætter og kone lige forbi med en super flismaskine, så nu skal de næste par dage gå med at få den til at tygge på alle de grene fra æbletræet... Dejligt og igen TAK

2 kommentarer:

  1. Hold da op.. Ja den får da noget at tygge på, så aktiv som du har været. Misunder altså dit gå-på-mod i haven, Tina :)

    SvarSlet
  2. SÅDAN....Sikke dog en aktivitet, gid det var mig som bare havde lidt af den...
    Glæder mig til at se det færdige resultat af haven, fliserne og alle blomsterne..
    Knus Irene

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails