Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 3. april 2011

Haveprojekter!!!

Jeg startede med sådan et STORT æbletræ!!!!
Så fik jeg købt mig en teleskop sav og nu er det store træ endeligt færdigt.. hold da op hvor kan man komme langt med stædighed hi hi

I fredags kom min bror forbi med en nyslebet motorsav og vores juletræ så sådan ud!!!!

Så blev det lige opstammet ha ha

Og vupti så var det nede juuubiiiii

Og ja selvfølgelig var Nulle behjælplig med sin egen moootorsav :0)

Vores nabo er ved at få ryddet sig grund og vi fandt ud af at hun ikke ville bruge sine fliser igen.... og ja hvor der er penge at spare, der må nogen gange knokles!!!! Jeg fik taget ca. 31 m2 op, kørt ind til os selv og stavlet pænt... mens min mand var super daddy og legede med lego med Nulle... SUPER weekend :0)

Det lille gule hus er vi nu også gået igang med at rive ned... Så vi kan få lavet en super lege/Nulle hjørne, med alle de fliser. vi har foruden det lækre legehus vi har fået også købt en piratsandkasse som vi skal have sat op til ham :0)


 Min baghave; sent her til aften.......

2 kommentarer:

  1. Jeg må sige du er meget ihærdig med den have Tina, flot klaret:-)

    SvarSlet
  2. Taaak og jeg glæder mig meget til at se det færdige projekt :0) og nyde en stor kop kaffe på plænen :0)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails