Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 10. april 2011

Så går det fremad!!

Hele dagen idag er gået med havehygge ;0) Min pedemand har fået godt gang i nedrivningen af det gule hus
 Og jeg har fået lagt flisekant ved mit Dahlia bed og ved at fjerne græsset, så imorgen skulle jeg gerne kunne sætte knoldende :0) og ja Avi den tykke kattepige sad og skulle lige godkende mit arbejde ha ha
 Nullemand er jo også en god arbejdsmand og han gik igang med at bøje grene så de bedre kan komme i flismaskinen imorgen ha ha
Til middag kom vores søde nabopige Astrid ind for at lege og ja der er ikke det de ikke har lavet... blå sandsovs, gulsandsovs osv. og selvfølgelig også gynget

Og ja de er super fjollet når de er sammen :0)

1 kommentar:

  1. Hvor bliver den fin jeres have og hvor dejligt at Nulle har fået sådan en sød legekammerat:-)knus

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails