Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

torsdag den 15. oktober 2009

Danmarks sødeste dagplejemor



Jeg fylder jo nuller´s taske op med vanter, halskrave og alt andet som kunne være noget vores dagplejemor skulle bruge i løbet af dagen.. Igår hentede Peter Nuller fra dagplejen og da jeg kom hjem skulle jeg lige til at skælde ham ud, for der lå et par super fint hjemmestrikket luffer.. Og jeg har aldrig produseret sådan nogle, næ nej jeg har lagt 2 par strik vanter fra Decoy i tasken... Så jeg var sikker på, at Peter havde fået taget et andet barn´s vanter... Ja i kender jo mænd.... :0) Men så fortæller han, at vores dagplejemor havde strikket et par luffer til alle 4 børn til at sove med.. hi hi Er hun ikke bare sød??? Hun har i alle hendes år som DP, oplevet at forældre kommer med store kæmpe handsker, som børnene ikke kan li at have på, når de skal sove til middag.. Så hun strikker bare lige til dem osse, nu når hun er igang alligevel til sine børnebørn..

3 kommentarer:

  1. Det er dejligt med sådan en dagplejemor. Hende vi havde til den store var også helt fantastisk og hende håber vi at vi kan få til de to små også...

    Håber du har fået din tanker lidt på plads efter alt bøvlet på Riget.

    Og tak for en hyggelig blog.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt.. super dagplejemor..Tænker på Jer!!! Kyssss

    SvarSlet
  3. Det er som regel en lille ting, i hverdagen, der kan gøre den store forskel..
    God weekend..og knus fra Ærø

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails