Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

onsdag den 28. oktober 2009

Er du en Ork??

På mit job, få vi Børsen hver dag og på bagsiden har jeg læse denne artikel i dag.. Jeg syntes, at det er lidt sjovt hvad firmaer efterhånden kan/vil bruge for, at få kunder..
Blleder var dog ikke med i skrivelsen hi hi



Invitation: World of Warcraft

Er du en Ork?

En Ork kan nemlig træffe hurtuge beslutninger, agere risikovilligt, lære kollektivt af fejltagelser, anerkende den gode indsats og dele magten med andre. Med andre ord den fødte leder i det virkelige liv.

Kom til seminar hos Mannaz og se hvordan computerspil kan bruges til at udvikle og identificere lederpotentiale hos dig selv eller dine medarbejder.


Læs mere og tilmeld dig på www.mannaz.com/wow

1 kommentar:

  1. Ifølge min søn og hele hans bibliotek af rollespilsbøger er orker super ubegavede og slås konstant indbyrdes. De er drevet af begærlighed og elsker grusomheder. Nogle ville hævde at det passer meget godt på ders chef, men jeg håber ikke at det er et ideal...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails