Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

onsdag den 21. oktober 2009

Førstehjælp!!

Så fik jeg taget et førstehjælps kursus..
Alle på mit arbejde skal have et kursus og nu var tiden kommet til alle os, der er blevet ansat i løbet af de sidste 6 måneder..
Det er udentvivl det bedste førstehjælps kursus jeg har været på, en super hyggelig underviser og jeg var kun ved at slå en hjerte patient ihjel... Nej det er et super kursus og yes jeg føler mig klar på næsten det værste...
Ind imellem er jeg en smugle fjantet og selvfølgelig var dagen lige den.. Så da det blev min tur til at lege Redder, så greb jeg førstehjælps kasse og spurtede afsted med mine lange strudseben og imens jeg bare råbte, ba bu ba bu... og da jeg kom frem til "ulykkestedet" , Kunne jeg sku nærmest ikke finde ud af, hvem der var forulykket, for det viste sig, at alle mine kollegaer have kunne se mig spæne tværs igennem huset med mit høje, ba bu ba bu og de var seriøst færdige af grin... Og mente, at jeg bare skulle være læge og gi dem noget for latterkramper.... Er det ikke skønt at man engang imellem kan få andres humør helt i top ved at gøre/lave/sige eller synge... eller som mig, bare være et forvokset legebarn til tider, når der er brug.............

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails