Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

tirsdag den 6. oktober 2009

Tøj & støvler til klumperne ;0)

Så skulle vi ud og have vinterstøvler til nuller.... Og nej det er slet ikke nemt..
En ting er, at det er vildt svært at vælge, for der er rigtig mange fedt støvler. Men nuller har gjort det meget nemt for mig... Han har simpelthen de tykkeste små fødder hi hi Små bløde "klumpfødder" :0) og derfor, er det endnu svære at finde fodtøj til ham. Vi var nærmest alle børnesko mærker igennem og nuller kunne bare slet ikke få sin fod ned i dem.. tud.. snøft Så sagde den søøde dame, at vi bare skulle have Angulus, for de kan alle små børn med tykke passe, meeen nej ikke min nuller.. han kunne slet ikke komme i dem heller.
Så fandt vi mærket Primigi og vupti, så havde nuller støvler på og løb afsted... Jubiii endelig Så nu håber jeg, at det er et ok mærke, som lever op til mine forældre krav og holder hele vinteren..
Er de ikke fede??

Jeg selv, er blevet ret pjattet med dette mærke og denne bluse kom med hjem i går :0) mærket kan købes i bla. Bahne.. super fedt mærke og til rimelig pris


Den er bare så rar at have på :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails