Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

torsdag den 21. januar 2010

Lorte dag

Øv i dag er bare en af de dage, hvor jeg bare syntes alle er vildt tarvelige og kun er imod mit væsen….

Jeg føler, at jeg er blevet placeret bagerst i ”fødekæden”, jeg skal ikke høres eller ses….
Hvorfor skal jeg kæmpe om at være lige med andre??? Hvorfor bliver jeg ikke lyttet til???? Og hvis det sker, så finder jeg hurtigt ud af at det er bedre at tie som andre gange…. Da det ikke er vellidt at sige sig mening og udtrykke sine følelser…..
Jeg ved godt, at jeg ikke er lige nem at være sammen med, og at jeg heller ikke er perfekt, men hvem er det ?????
Jeg har ondt inden i, ked og vred… Jeg tror at fluen og jeg kæmper lige meget idag...

3 kommentarer:

  1. Åhh... hvor jeg kender det - de bedste tanker kommer fra mig til dig - håber det bliver bedre i løbet af dagen.

    Knus Grith

    SvarSlet
  2. Nej, det er ikke bedre at tie og brænde inde med sin mening og følelser. Også selv om det er hårdt engang imellem, holder jeg på man skal sige sin mening og gå imod strømmen hvis det er det man føler er det rigtige.
    Vil også gerne sende dig en gang positiv energi herfra.
    Kram Birthe

    SvarSlet
  3. Tak for jeres søde og støttende kommentar... det er så rart at blive bekræftet i at det er ok at have og sige sin mening.. Tak :0)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails