Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

mandag den 18. januar 2010

Se lige min Award.... ;0)


Der følger 3 opgaver med Award'en

Jeg skal linke til afsenderen og jeg skal fortælle 7 tilfældige ting om mig selv og jeg skal have den fine Award på bloggen.

Her er den, såååå fin :0)

Og den har jeg fået af en meget spændende "pige", nemlig Grith. Hun er en af dem, jeg først læser om morgenen, da hun bare er super mor til 3 smukke guldklumper og alligevel formår hun at være helt vildt kreativ og laver så fine kager...

Og 7 tilfældige ting om mig selv:

1) jeg er en være kaffetønde

2) Stædig/sær som et æsel

3) Elsker at hjælpe hvor jeg kan, så længe at jeg ved at hjælpen osse vil være der til mig

4) ÆÆlsker mad

5) er en rigtig høne med hensyn til min søn, hvilke driver nogen (her i blandt min mand) til vanvid..

6) Dyre freak (især katte)

7) drømmer om at komme til U2 koncert

Og jeg vil sende Awarden videre til : Klip en hæl & hug en tå, Huset i Hou, Mette Lykke's verden Disse 3 bloggere har fortjent Award's.. De er fantastiske at læse, og er vidt forskellige.

1 kommentar:

  1. 1000 tak for de søde ord.

    Og et sjovt lille indblik i din person.

    Knus Grith

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails