Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

fredag den 15. januar 2010

Tabu eller ej..

Jeg er blevet inspireret af en anden blogger, til at skrive dette indlæg...

Jeg er ikke specielt troende eller noget.

Men jeg tro nu at der er en mening med at vi kvinder skal igennem flere fysiske udfordringer end mænd.

Vi er mange der får nedtur ca. en gang om måneden.. og har en uge i helvede og rigtig mange af os der har fået børn, får ydermere også et problem med slappe "elestikker" for neden... Så det nogen gange, rent ud sagt ender med at man får tisset i bukserne... det er jo TABU ud over alle grænser... men hvorfor???? det er jo ikke et enestående tilfælde, tværtimod... Der er faktisk rigtigt mange der har dette problem..

Blæren er bare for lille på mange mødre, her i blandt mig ha ha

Man fare rundt og tænker når tissetrangen melder sig, jeg kan godt lige vente lidt eller til jeg er kommet hjem.. og der hjemme fare man ind af døren med en unge på armen og ups.. så kunne "elestikkerne" ikke mere... eller som jeg osse selv har oplevet. men er syg og hoster voldsomt... ups eller men har det vildt sjovt og griner så meget, at man ikke kan gå til potten og ups igen... Og alt dette, fordi man lige glemmer sine knibeøvelser... hva skal det dog ikke ende med. ha ha ja det er sku godt at der er opfundet noget der hedder allday, allways & tena osv. til alle os der stadig har efterveer fra at have født..
Jeg kan ikke lade være med at tænke på en lille sjov historie som min mor har fortalt mange gange... Da jeg var lille og nogen lavedde sjov med mig og jeg begyndte at grine endte det altid med at jeg bare skreg: Jeg tisser jeg tisser jeg tisser ha ha




Jeg tog selv over 30 kg på i min graviditet og har stadig ikke smidt dem igen, skal dog lige sige at jeg var meget for tynd inden jeg blev gravid, så vil ikke af med det hele, men gerne alt det på maven... gggrrrrrr Har snart haft det hængende i 2 år.....

Og psyken... hva er det lige, der kortslutter der????? jeg har altid være en der tuder til film også., men nu kan man pludselig tuder over hva som helst.... kan slet ikke lade være, lige gyldigt om det pga. noget fantastisk godt, så som en af mine veninder nu venter tvillinger (tillykke maria) eller jeg vågner med min lille Nullermand ved siden, der bare ligger og smiler sit


kærligheds smil imens han siger mooorn moar...

Eller noget tragisk, som ikke lige er super tæt på men berøre nogen man kender... :0(



Tabu eller ej... Så er jeg en del af den gruppe der har glemt, hva knibeøvelser er, husker du dine knibeøvelser????

God weekend til jer alle :0)

2 kommentarer:

  1. Jeg fik lavet dem - og har heldigvis ingen problemer der. Men der er mange ting der er tabu.

    Du må heller ikke sige som mor - jeg er træt og trænger til pause. Du skal bare være klar heletiden. Hvis du siger du trænger til ro, så kigger folk på dig som om du har sagt du ikke kan lide dine børn.

    Sjov historie fra du var barn.

    Knus Grith

    SvarSlet
  2. Jeg har nu aldrig født, men jeg laver knibeøvelser hver dag:)
    Det varer aldrig når man venter på bussen eller står i kø i supermarkedet, haha...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails