Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 31. januar 2010

se mig... og mit nye ønske

Ja idag er det rigtig søndag og hva løber man tør af????? BLEER
og det kan vi ikke undvære, så lillemor her ud og skovle sne, i håb om at den lille forfinet ville kunne køre til købmanden....

Men nej hvem sad fast på tværs af vejen????? Ja mig....... Så mand ud og skubbe og skovle ved dækne og efter laaang tid lykkedes det.. Jeg er så træt af at skovle sne!!!!!!! og at ha en bil der ingen ting kan........
Kære gud i himlen jeg ønsker mig sjældent noget og ved det er et stort ønske, men jeg ønsker mig denne.. be be

















3 kommentarer:

  1. Det er ikke sådan at bo på en villavej i byen hva ;) Vi har ingen problemer herude på landet og kom både til Præstø og Store Heddinge igår. Ret godt gået synes jeg, vejret taget i betragtning :) Hørte godt, at I alle har været ude at skovle idag.. I må ind og varme jer på en god kop varm kakao! Kh. MetteSofie

    SvarSlet
  2. Nu køre i osse i en bil der kan kommer igennem et snebjerg... :0)og vil godt lige påpeje at jeg har været ude 3 gange + igår og skovle og pede en gangi dag i 10 min.... så den vil jeg ha lov at have æren for alene :0)

    SvarSlet
  3. Jeg beundrer virkelig din energi.. Min rækker ikke længere til nogle nye ugletegninger idag ;)
    Er nu alligevel lidt spændt på om bilen kan klare sig igennem snedriverne imorgen tidlig, hvis det her vejr bliver ved hele natten!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails