Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

mandag den 7. marts 2011

Dufter der af forår og fastelavn??? JJAAAA

Så kom duften af forår til mig.... Jeg har længe trisset rund til min nøgne have og ønsket at bare en lille bitte plant/blomst ville kigge på over jordens overflade... og ja nu pipler det frem alle steder.... det er bare så dejligt og lige hvad jeg havde brug for.. :0)
Og i denne weekend fik jeg snuset så meget forår ind at jeg lørdag begyndte at klippe diverse blomster ned og søndag fik jeg snollet.....

Mens farmand og nullermand fik sig en middags lur på sofaen med næse mod næse...













Kørte jeg i havecentret og købte mig en teleskopsav... ha ha ja det er noget skørt noget, men jeg elsker mit havenusseri og alt hvad det indebære... :0)


















For i haven har jeg 2 æbletræer som virkelig trænger til at blivet studset temmelig meget










Og igang jeg gik....

Og ja nulle var til fastelavns fest i sin børnehave i fredag og blev Kattekonge, han er bare så sej og lørdag kom der allerede et fastelavns ris og et igen i søndags, så vi besluttede at købe en hænger til hans scooter isteden for ;0) jeg nåede desværre ikke at få billede af begge ris... ;0(
Men Mette og Thomas kom med dette og den fine "arbejdsmands" maske, den blev et hit..:0)



















Og her i huset bliver vi ALDRIG for gamle til at lege, her er det Thomas og Peter og en lille smugle Nulle der har været igang ;0) fint ik???



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails