Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

lørdag den 26. marts 2011

Nulle´s føsdag for vennerne

Vi har som sagt holdt fødselsdag for Nulle af 3 omgange. Først familien, så vennerne og til sidst for børnehaven.
Her er billeder for dagen med vennerne :0)
Vi holdte fødselsdagen i Næstved-Legeland som næsten lige er åbnet... En genial idé syntes jeg.. Vi kunne have mad og kage med, det eneste vi ikke måtte medbringe var drikkevarer, hvilke jeg syntes er okay og de er endda rimelige med deres priser.. og satte de ca. 60 sandwich jeg havde lavet på køl.... de er bare så søde der ude :0) og det er IKKE sidste gang at vi er til at finde der ude :0)
Og ja Nulle er blevet pakket ind i alt blødt der findes og er absolut ikke den modigste hi hi Så vi startede forsigtigt på karrusellen

Og efter nogen tid blev han lidt mere modig og især fordi hans bedste ven fra børnehave er super modig, så mor her måtte igennem en forhindringsbane og så ned af rutsjebanen med begge på skødet :0)

Andreas alias superman :0)

Anette den frygtløse... et af de største legebørn der var med :0)

Kenneth, endnu en BARN ha ha

Rutsje??? hvorfor mor????? man kan jo bare hoppe her oppe :0)

Selv ikke Miss Sophie kunne lokke til andet end at sidde og kigge ved kanten

Cathrine alias superwoman ;0)

Miss Sophie

Miss Cathrine

Lille Miss Sofie viser lige farmand hvor fin karrusellen er :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails