Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

tirsdag den 22. marts 2011

Gad vide hvad det ender med????

Ja jeg ved det godt, men siger det ikke endnu... :0) Jeg har nu ligget med influenza i 3 dage og hold da helt op hvor er det kedeligt.... især når man ligger og kigger ud i haven som bare kalder på mig.... men jeg er bare for skidt til at tusse rundt derude... Men jeg er til gengæld er jeg kreativ og har fået gang i hækleriet igen :0)
Fint ikke? er meget tæt på at være færdig nu

4 kommentarer:

  1. Jeg ved det godt, jeg ved det godt! ;)

    SvarSlet
  2. ha ha ja det gør du..., men jeg ved også bare hvad du skal have i fødselsdags gave.... ha ha det er så fint..... :0)

    SvarSlet
  3. Okay - jeg ved så ikke hvad det er - og jeg er nysgerrig.

    God bedring.

    SvarSlet
  4. Hi hi Grith du skriger af grin... men får nogle mærkelige idéer til tider... Skal nok skynde mig at blive færdig med den hi hi

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails