Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

torsdag den 17. marts 2011

Hold da helt op!!!

Jeg har brugt de sidste par dage på at gennemtravle nettet, fordi det desværre viste sig at der var nogle webshops der lige "lånte" mine produktbilleder uden tilladelse........ :0( Fy fy det må man ikke, det er faktisk strafbart og kan udløse vanvittige erstatninger.....
Jeg har kontaktet 3 webshops og har på en pæn men bestemt måde fortalt dem at man ikke må stjæle og hvis de ikke stoppe NU, så vil jeg kræve erstatning...
Jeg kunne så igår eftermiddags se at den ene shop slet ikke har noget overtøj tilbage i shoppen.... og ja det var fordi at de havde stjålet ALLE de billeder de brugte..... Hvor er det trisk at nogen mennesker er så uvidende at de bare starter en shop op og rent ud sagt bare sidder og venter på at vi andre får lavet billeder, for at de så bare stjæler dem.... og så tjene penge på baggrund af ens knokle arbejde...... Må indrømme at jeg syntes at de har godt af ikke at kunne sælge noget overtøj her i kulden, så desværre ikke rigtig vil slippe....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails