Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

torsdag den 17. marts 2011

god ved mig selv, mor og svigermor

Jeg har være lidt god ved mig selv... Jeg har bestilt en masse fine knolde og har lige hentet dem...
17 forskellige dahliaer og 8 pæoner hos Skovbodalhaven.dk... :0)
Dog er et par stykker til gave til min mor og svigermor, en lille forskudsgave til mors dag :0) men pæonerne skal jo i jorden nu, så de er afleveret ;0) Og dahliaerne skal min mor og jeg dele, så vi begge får fine haver til sommer..
Kan ikke vente til at se de begynder at skyde og senere blomstre..... ;0)

2 kommentarer:

  1. Åh - jeg glæder mig til at se blomster igen - håber lidt at der er nogen i min have, men ved det ikke endnu ud over lidt roser.

    Sødt af dig sådan at købe de lækre planter til mor og sviger.

    SvarSlet
  2. UUhhh ja blomster er bare så dejligt.. elsker at tulle rundt i haven og kigge på alt hvad der er på vej frem for tiden :0) Og ja mødre og svigermødre SKAL forkæles hi hi så denne gang blev det til blomster :0)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails